Aki meghallja a Birkenstock nevet, annak valószínűleg egyből egy kényelmes, otthoni papucs jut az eszébe. A márka legismertebb fazonja a parafatalpú Boston Clog – ezt vette alapul és turbózta fel Kim Jones divattervező és csapata a Diortól. Hogy miért pont az anyukák, nagymamák kedvenc otthoni papucsában látta meg a fantáziát a luxusmárka, arra azért nem olyan nehéz a magyarázat: a járványhelyzet átformálta az öltözködési szokásainkat, ahhoz való viszonyunkat, ennek következtében a kényelmesebb darabok kerültek előtérbe minden tekintetben – a Birkenstock papucs pont ilyen.
Jones és tervezőcsapata lényegében átvette a Birkenstock klasszikus Boston Clog-ját, ám új részletekkel és funkcionális elemekkel bővítette. A termékből több színárnyalat is bemutatkozott: egy sötétebb és egy világosabb bézs, szürke, szürke virágos mintával és sötétbarna. Ezek velúr felsőrésszel, filcszerű anyaggal, virágos rátétekkel készültek. A Dior-feliratok sem maradtak le: a talpakon és a csatokon is megjelenik.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A kiskereskedelmi árakat és a hivatalos bevezetési dátumokat még nem erősítették meg.
(via)