A közösségi oldalakon vizsgálat tartalmak alapján a Milka vált a magyarok legkedveltebb csokinyuszi márkájává az idén – írja Markamonitor.hu.
Ugyanakkor ez nemcsak a csoki ízének köszönhető, hiszen a márka kifejezetten aktívan posztol, így gyakran mozgatja meg a hazai internetezőket. A Milkáról 84 százalékban inkább a nők beszélgetnek online, népszerűségét, csakúgy, mint a Boci csokoládé elérését, egy üzletlánc nyereményjáték posztja is támogatta.
A dobogó második helyére a Lindt csokifigurái kerültek, míg a harmadik legnépszerűbb a Boci lett, a negyedik helyen a Tibi landolt, aztán a Merci, majd legvégül a Kinder.
Utóbbi termékekkel kapcsolatos visszahívások miatt a legtöbbet erről a márkáról beszéltek a magyar felhasználók. Míg 2021-ben a Kinderről szóló említések mindössze 8%-a volt negatív, addig ez a szám az idei évre 17%-ra nőtt.