A Grupo Modelo nevű cég Twitterbe jelentette be, hogy leállítja a Corona sör gyártását és forgalmazását, miután a mexikói kormány úgy döntött, április 30-ig felfüggeszti a nem alapvető tevékenységeket az állami és a magánszektorban a vírus terjedésének megfékezése érdekében – írja a CNN.
Nem lesz hiány
Bár a Grupo Modelo kész egy “sörellátás garantálására” vonatkozó terv kidolgozására, ha a mexikói kormány úgy dönt, hogy a sörfőzdeket alapvető fontosságúnak nyilvánítja, a cég söreinek forgalmazását kezelő Constellation Brands (STZ) vezérigazgatója, Bill Newlands szerint elegendő a kínálat és tartalék a kereslet kielégítéséhez, úgyhogy nem várható hiány közeljövőben.
Nőttek az eladások
A Corona alkoholos ital és a vírus nevének véletlenszerű egybeesése nem csökkentette az eladásokat!
Sőt, a Constellation szerint sörmárkák értékesítése 8,9% -kal növekedett az év első három hónapjában, a Modelo és a Corona volt a legnépszerűbb márkává ebben az időszakban. Március első három hetében pedig még jobban felgyorsult az eladások – a sörök eladása 24% -kal növekedett az egy évvel ezelőtti eredményekhez képest.
A CNN cikke arra is kitér, hogy a sör és más alkoholos italok értékesítése még inkább növekszik ebben a hónapban: a Nielsen (NLSN) eladási száma szerint a sörértékesítés 34% -kal nőtt az előző év azonos időszakához képest a március 21-én végződő héten.