Ismét útnak indul az Egyesült Királyságban a Coca-Cola ikonikus kamionja: a karácsonyi kampány beharangozására készült plakátokról most rántották le a leplet, számol be a DesignTaxi. A képsorozat egy apró csavart is rejteget: a fotórealisztikus plakátok mesterséges intelligencia segítségével készültek.
A jótékonykodás hagyománya
A szigetországban hagyománynak számít a népszerű italt gyártó cég által indított karácsony kamion: az országjáró jármű ünnepi látványosságokkal és játékokkal, exkluzív ajándéksorsolásokkal és finom, szezonális ételekkel várja vendégeit. A cég emellett minden látogató után egy étkezésre elegendő összeget adományoz a FareShare jótékonysági szervezetnek, amely az élelmiszer-pazarlás és az éhezés ellen küzd.
A cél az, hogy az ünnepi időszakban egymillió adag ételt biztosítsanak a rászorulók részére.
A körutat beharangozó Holidays Are Coming reklámkampány idén először mesterséges intelligencia segítségével készült: bár a hirdetés megtartotta a klasszikus látványvilágot és az ünnepi hangulatot, a képsort AI-szerkesztő formálta végső állapotába. A korszakalkotó hirdetési kampány ebben a hónapban lesz látható az Egyesült Királyságban.
A cég hasonló szellemben indította el mesterséges intelligencia segítségével működő internetes játékát, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy interakcióba lépjenek a Mikulással, és személyre szabott hógömb-animációkat hozzanak létre, amelyeket megoszthatnak barátaikkal és családtagjaikkal. Az ünnepi hangulat az italgyártó cég plakátjaira is kiterjed: az óriásplakátokon és az ünnepi kólásdobozokon a klasszikus márkajelzés karácsonyi szimbólumokkal bővült: a Mikulás a logó híres fehér hullámán lovagol, és a kólásüvegek sziluettjei díszítik a gömböket.