A Coca-Cola 2017-ben vásárolta meg a Topo Chico seltzert – ez lényegében egy szódavíz, amit rengetegen használtak a vodka-szóda készítésére. És bár a Coca-Cola többször, több országban is belépett az alkoholos italok piacára, az Egyesült Államokban az elmúlt 30 évben nem próbálkozott ilyesmivel – írja a Turizmus Online.
Most azonban újra meghódítják a piacot, méghozzá egy alkoholos szódával. Az USA-ban főleg nádcukor erjesztéséből származó alkoholt használnak, a világban pedig általában finomszeszt. A hard seltzerek piaca robbanásszerűen nő az Államokban, nem csoda, ha a Coca-Cola is be akart lépni – és 3 évtized után először ismét alkoholtartalmú üdítővel jelentkezik.
I can confirm- Coke is getting into the hard seltzer business. To launch Topo Chico Hard Seltzer in the U.S. 2021 $kopic.twitter.com/qmraxEatQt
— Sara Eisen (@SaraEisen) July 30, 2020
A fotó alapján citromos ízesítésű ital lesz.