Azért nem vaktában teszi meg a lépést az amerikai gyártó, hiszen 2020-ban egy úgynevezett hard seltzert (szénsavas alkoholos ital) dobott a piacra, amely hamar kedvelt lett a vásárlóik körében – írja a Haszon.hu.
A cég pedig most bejelentette, hogy a Constellation Brands vállalattal együttműködve, egy speciális alkoholos koktél létrehozásán dolgoznak, amely a Fresca szódamárka égisze alatt már 2022-ben a boltok polcaira kerülhet.
A Coca-Cola Topo Chico Hard Seltzer nevű italának hirtelen népszerűsége mellett, az új termék megjelenésében az is közrejátszott, hogy a konkurencia is ebbe az irányba gondolkodik a kínálatbővítés során.
Így a Pepsi például a Boston Beer sörfőzdével együttműködve februárban alkoholos Mountain Dew üdítőkkel érkezik a piacra. Emellett hamarosan CBD olajjal dúsított üdítők is megjelenhetnek a boltokban.
A Coca-Cola 1983-ban vált meg Wine Spectrum nevű üzletágától, amely után közel 40 évet kellett várni arra, hogy ismét megjelenjen az alkoholok világában.