Azonnali felfüggesztésről küldött értesítést egy hazai nagybank: téged is érinthet!
“A csalók egyre kifinomultabb módszereket alkalmazva próbálják megtéveszteni az ügyfeleket, hogy megszerezzék személyes adataikat, majd ezekkel visszaélve anyagi kárt okozzanak. A potenciális visszaélések kockázatának csökkentése, valamint ügyfeleink védelmének érdekében folyamatosan újabb és újabb lépéseket teszünk.
Ennek keretében azonnali hatállyal felfüggesztettük a CIB Bank Online hozzáférést azon ügyfelek részére, akik több, mint 180 napja inaktívak, nem használták a CIB Bank Online felületet” – olvasható a bank ügyfeleknek küldött értesítőjében.
Fontos, hogy
a CIB Bank Mobilalkalmazásra ez a felfüggesztés egyáltalán nem vonatkozik,
azt továbbra is korlátozás nélkül tudják használni a számlatulajdonosok.
Visszaállítható a hozzáférés, de ahhoz lépni kell
Amennyiben szükség van rá és a továbbiakban szeretnék igénybe venni az érintett ügyfelek a CIB Bank Online szolgáltatást, erre természetesen lehetőségük van. A felfüggesztett hozzáférés biztonsági okok miatt azonban csak a számlatulajdonos kérése alapján állítható vissza. A kéréssel a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatot kell hívni, vagy pedig bankfiókba menni, ahol személyesen intézhető el a kérelem.
“Az online csalások elkerülése és biztonsága érdekében, kérjük, tartsa be a legfontosabb óvintézkedéseket, amelyeket a CIB Bank honlapján részletesen megtalál az Online biztonság és csalásmegelőzés aloldalon, valamint a KiberPajzs oldalon” – írták.