A hvg.hu több olvasója is jelezte, hogy nem elérhetőek a CIB Bank egyes funkciói, ezért képtelenek használni a bankkártyájukat, valamint a bankautomatákból sem tudnak készpénzt felvenni.
A CIB Bank hivatalos portálján a nyilvános tájékoztatás szerint „technikai okból jelenleg fennakadások tapasztalhatók a CIB Bank által kibocsátott betéti és hitelkártyákkal végzett tranzakciók (bármilyen vásárlás és készpénzfelvétel, eCommerce), valamint a CIB Bank által üzemeltetett ATM-ek, POS és SOFTPOS terminálok szolgáltatásai esetében”.
A rövid közlemény arról is beszámolt, hogy a CIB24 telefonos ügyfélszolgálata korlátozottan él, de a probléma elhárítása folyamatban van.
A banknál ugyanakkor csütörtökre volt egy tervezett leállás, ami több szolgáltatásukat érintette volna, de azt a CIB este 22 órától tervezte volna, nem pedig napközben.