Rengeteg üzletből tűnnek el a Pepsi termékei világszerte – írja a Telex. A francia Carrefour névre hallgató szupermarketlánc ugyanis megelégelte azt, hogy a cég folyamatosan emeli az árait és csökkenti az üdítőitalai űrtartalmát. Eleinte különböző táblákkal hívták fel a vásárlók figyelmét erre a cseppet sem etikus eljárásra, most azonban ennél is drasztikusabb döntést hoztak. A cég vezetői ugyanis
végleg búcsút intenek a Pepsi termékeinek – ez nemcsak az üdítőket érinti, de egyes zabpelyheket, rágcsálnivalókat, csipszeket is.
A portál információi szerint a döntés hátterében az áll, hogy a világszerte tapasztalt, egyébként is magas élelmiszerinfláció mellett egyszerűen elfogadhatatlannak tartják a további áremeléseket. A döntés értelmében a még készleten lévő termékeket kiteszik a boltok polcaira, de újat már nem rendelnek belőlük.
A Carrefournak összesen közel 14 ezer üzlete van világszerte, a döntés azonban egyelőre csak a Franciaországban található körülbelül ötezer üzletet érinti majd.