A szigetszentmiklósi Sweetic Csokoládé Manufaktúra a versenyen a Brand Experience kategóriában indult – írja a szeretunkutazni.hu. Ennek az a különlegessége, hogy itt nemcsak a csoki ízét és textúráját, hanem a kinézetét, csomagolását, tehát a teljes márkaélményt is vizsgálták.
A hatalmas mezőnyben méltán érdemelték ki az ezüstérmet, hiszen Cacaology elnevezésű bonbonszettjük már környezetbarát, műanyagmentes csomagolásával is elismerő megjegyzéseket kapott a zsűritől. A doboza ráadásul lépésenként mutatja a be a kakaótermés feldolgozási folyamatát.
A belsejében lévő, három bonbon közül rögtön az első is már speciális, mivel a kakaógyümölcs nyers húsából készült.
A második édesség a kakaó következő feldolgozási fázisát mutatja be. Itt már a napon szárítják a gyümölcsöt, majd pörkölik. Így a második bonbon darabos, ropogós állagú, pörkölt ízvilággal.
Végül az utolsó fázist megjelenítő bonbon a madagaszkári területre jellemző lágy, selymes, gyümölcsös ízvilágú csokoládét tartalmazza. A színe vörös, akárcsak az afrikai ország talaja.