A Nestlé kedden bejelentette, hogy értékesíti a Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona (A.R.M. Alba Régia Mercator Kft.) számára. A Bocit és a többi érintett márkát a Nestlé a privatizáció során, 1991-ben, a Szerencsi Édesipari Vállalattal együtt vásárolta meg.
A közlemény szerint az ellátás folytonosságának biztosítására egy átmeneti időszakban a Nestlé gyártja majd tovább az érintett termékeket, a tranzakció 2024. május 22-én zárul.
„Meggyőződésünk, hogy a Cerbonánál jó kezekben lesz a Boci, és a jövőben is biztosított a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka sikere Magyarországon” – mondta Noszek Péter, a Nestlé Hungária Kft ügyvezetője. „Ezzel párhuzamosan a Boci értékesítése lehetővé teszi a Nestlé Hungária Édesség Üzletága számára, hogy olyan erősségeire és növekedést biztosító márkáira összpontosítson, mint a jól ismert KitKat és a nagy népszerűségnek örvendő Balaton.”
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a sikeres tárgyalásokat követően a 100%-ban magyar tulajdonban álló Cerbonához kerül a közel 100 éves múltra visszatekintő Boci, Melba és Párizsi kocka” – mondta Mészáros Tamás, a Cerbona vezérigazgatója. “Örülünk annak, hogy a népszerű márkákat megvásárolhattuk, és a Cerbona biztosíthatja további növekedésüket.”
Mint a közleményben megjegyezték, “az árazás esetleges kiigazításait körültekintően és a piaci dinamikára érzékenyen kell megközelíteni”, ezeket a kiigazításokat, ha szükséges, megfontoltan hajtják végre.