Egy vadonatúj üzlet nyílt meg, ahol lehetőség adódik, hogy a potenciális vásárlók és érdeklődők közvetlen közelségben találkozzanak a Google termékeivel: a Pixel telefonoktól kezdve a Nest termékekig, a Fitbit hordozható készülékeken át minden megtalálható egy fedél alatt.
Fontos volt a fenntarthatóság
A Chelsea-i üzlet kialakításakor a Google biztosítani akarta, hogy a tér meleg és hívogató legyen, miközben az ügyfeleknek új módszereket kínál a termékekkel való interakcióra. A fenntarthatóság is kulcsfontosságú kérdés volt, ami oda vezetett, hogy a Google integrálta a környezettudatos anyagokat az üzlet kialakításának minden aspektusába – például a boltban minden világítótest energiatakarékos, a falak furnérja, sőt a szőnyegek is újrahasznosított anyagokból készültek. A Google Store Chelsea jelenleg a világszerte kevesebb mint 215 kiskereskedelmi hely között van, amely LEED Platinum minősítést kapott – ez a lehető legmagasabb minősítés a Environmental Design minősítési rendszeren belül – írja a Designtaxi.
A bolt egyik legfontosabb szeglete a Nest Gallery Wall, ami 35 Google otthoni terméket jelenít meg teljes szín- és anyagpalettájukban. Az egész üzletben vannak Discovery Boxok is, amelyek egyedi átlátszó LED-képernyőket tartalmaznak, és tájékoztatják az ügyfeleket a Google legújabb termékeiről, újdonságairól.
Az ügyfelek valós körülmények közt tapasztalhatják meg a Google-eszközöket, azok a vásárlók, akiknek segítségre van szükségük a meglévő termékeikkel kapcsolatban, felkereshetik az üzletben lévő támogató személyzetet, ráadásul a Pixel telefonokat a helyszínen meg is javítják.