Az amerikai IKEA tudja mivel lehet felpörgetni egy kicsit az állóvizet az Egyesült Államokban is népszerű áruházlánc körül, így bedobta az év egyik legjobb marketing húzását, húsgombóc illatú (szagú) gyertyák formájában – írja a HVG.hu.
Ráadásul úgy néz ki, ott sem jut mindenkinek, mivel a termék limitált kiadású, és nem lehet csak úgy a polcokról leemelve megvásárolni. Főként azért, mert a cég tízéves IKEA Family programja keretében csak az úgynevezett IKEA Store in a Box pakk része lesz az ennivalót idéző gyertya. Ennek a készletnek az a lényege egyébként, hogy egy kompakt dobozba próbálják sűríteni az áruházi látogatás élményét.
De, hogy nehezítsenek a szetthez való hozzájutáshoz, egy augusztus 6. és 22. között futó nyereményjátékon keresztül lehet csak megszerezni a hőn áhított összeállítást, melynek valószínű kultikus darabja lesz a Huvudroll névre hallgató svéd húsgombóc illatú gyertya.