Az Auchan nyomtatott akciós újsága mellett érdemes már nagyobb figyelmet fordítani a kiskereskedelmi lánc online katalógusára is, mivel ott többet láthatunk.
Nagyobb hangsúlyt fog helyezni a kiskereskedelmi lánc az online kiadványára – írja a Napi.hu. A cég a fókuszt egyértelműen a papír nélküli megoldásra helyezi, a nyomtatott újsággal szemben.
Utóbbi természetesen megmarad, de az itt található webes felületen azonban több és színesebb tartalmat kínál majd az online olvasóknak, hogy ezzel mind kedveltebbé váljon.

Magyarországon egy év alatt a postaládákban 1000-1500 tonna reklámújság landol, így az Auchan döntése környezetvédelmi okoknál fogva is fontos lehet. Nem is beszélve arról, hogy a papír előállítása idehaza is nagyot emelkedett, így az online felület népszerűsítésével idővel csökkenthető lesz az előállított akciós újságok mennyisége.
Mindenki kidobja lomtalanításkor, pedig 22 karátos aranyat tartalmaz
Fenntartható és gazdaságos módszert találtak egy svájci egyetem kutatói az arany kinyerésére különböző, a háztartások legtöbbjében megtalálható tárgyakból. Mutatjuk, mely elektronikai berendezések rejthetnek nemesfémet.
0 seconds of 1 minute, 16 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9
Next Up
5 dolog, amit nem tudtál a világ legnagyobb óriáskerekéről
00:47