Az Auchan nyomtatott akciós újsága mellett érdemes már nagyobb figyelmet fordítani a kiskereskedelmi lánc online katalógusára is, mivel ott többet láthatunk.
Nagyobb hangsúlyt fog helyezni a kiskereskedelmi lánc az online kiadványára – írja a Napi.hu. A cég a fókuszt egyértelműen a papír nélküli megoldásra helyezi, a nyomtatott újsággal szemben.
Utóbbi természetesen megmarad, de az itt található webes felületen azonban több és színesebb tartalmat kínál majd az online olvasóknak, hogy ezzel mind kedveltebbé váljon.
Magyarországon egy év alatt a postaládákban 1000-1500 tonna reklámújság landol, így az Auchan döntése környezetvédelmi okoknál fogva is fontos lehet. Nem is beszélve arról, hogy a papír előállítása idehaza is nagyot emelkedett, így az online felület népszerűsítésével idővel csökkenthető lesz az előállított akciós újságok mennyisége.