Nem bízta a véletlenre új barkácstermékeinek reklámozását a Lidl, bevetette azt az arcot akit az egész világon jól ismernek – írja a Telex. A „You got this” mottójú spotban Schwarzenegger akkus fúrót és kézi körfűrészt dobál.
Felidézik az 1990-ben mozikba kerülő filmjét, az Ovizsaru hangulatát is, csak most a gyerekeknek arról magyaráz, hogy milyen fontos is a kreativitás. Egy pillanat azért jut a Terminátornak is a reklámban, bár ahhoz jobban kell figyelnünk.
Schwarzenegger főszereplésével készült videó a legtöbb európai országban feltűnik majd, és természetesen a Youtube-ra is felkerült már.
A Lidl közleményében kitért arra, hogy Arnold Schwarzenegger „tökéletesen illik” a Parkside termékcsalád gyártmányaihoz, mivel olyan kifejezésekkel lehet őt illetni, mint erő, ambíció, gyakorlatiasság és vagány hozzáállás.