Az új vizuális megjelenés igazodik a hagyományos márkaértékekhez, ugyanakkor kifejezően ábrázolja a mai kor gyermekeit jellemző tulajdonságokat is. Hűen képviseli a Kinder Chocolate márkával az elmúlt 50 év alatt szorosan összekapcsolódott minőséget és bizalmat, amit modern, elevenséggel teli többlettartalommal egészít ki.
A világszerte ismert Kinder Chocolate új arculatának kialakítását egy átfogó kutatás támogatta 6 ország 6800 fogyasztójának bevonásával. A kutatás segített megérteni, miként tudja a márka a legtalálóbb módon, egyszerűen és játékosan megjeleníteni korunk gyermekét.
A Kinder Chocolate csomagolás vizuális elemeinek újragondolásában kulcsfontosságú szerepet játszott, hogy kiderült a mai gyerekek szeretik viszontlátni saját huncutságaikat, mert ez segíti őket a fejlődésben. Az új tapasztalatok megszerzése iránti vágy és a játékosság így központi szerepet kapott az új megjelenés kialakítása során.
Minthogy a játékosság a gyermekek fejlesztésének és fejlődésének alapvető eleme, a Kinder célul tűzte ki ennek bemutatását a csomagoláson, miközben megtartotta a márka felismerését elősegítő elemeket, például a pohár tejet szimbolizáló ikont.
A márka új arculata hűen tükrözi vissza az általa képviselt értékeket, azokat a játékkal teli pillanatokat, amelyek hozzájárulnak a boldog gyermekkorhoz. (x)