Új, könnyen felismerhető arculatot kapott a teljes Dreher termékcsalád; a Purple csapata a Dreher logóban szereplő háromszögből kezdett el építkezni az új vizuális elemek kialakításánál. Ez a forma visszautal a dreheri hagyományokra, ugyanakkor letisztultan modern. A kreatívokon a kinagyított háromszögben jelenik meg a Dreher saját hangulatfotója, mindig az adott termékhez és alkalomhoz illően. A kép mellett a színeket is az adott fókuszban lévő termék határozza meg. Ez a Dreher esetében egyértelműen a zöld, a variánsoknál azonban változik. Az IPA, a Bak, a Hidegkomlós, a Meggy és az Áfonya úgy színesíti az arculatot, hogy közben egységes marad. Így egymástól eltérőek, ugyanakkor első pillantásra felismerhetők maradnak a vizuális elemek. A termékek 2019-ben bemutatott csomagolását nem befolyásolja az új kreatív képi világ – áll a Dreher közleményében.
„Úgy éreztük, eljött az ideje annak, hogy a Dreher eddig szerteágazó vizuális elemeit közelebb hozzuk egymáshoz. Egy jól beazonosítható, látványos és egységes megjelenést szerettünk volna, ami innovatív, ugyanakkor magában hordozza a hagyományos elemeket is. Az ügynökség kiválasztásánál fontos szempont volt, hogy széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkező csapattal dolgozzunk együtt. A The Purple Agency ötletei álltak hozzánk a legközelebb, és magas színvonalú szakmai hátterük meggyőzött minket” – mondta Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója. Az új kreatívok sikeresen debütáltak a tavalyi év második felében a digitális kommunikációban, mostantól pedig fokozatosan váltják majd a régieket minden ATL és BTL kommunikációs anyagon.