Miután a brit kormány bejelentette a keddtől kezdődő lezárást – aminek köszönhetően az emberek csak a legindokoltabb esetben hagyhatják el az otthonaikat -, roham indult az elérhető házhoz szállítási időpontokért. Hiába készítették fel internetes felületeiket a boltok – a Tesco például március óta több mint kétszeresére emelte házhoz szállítási és a Click and Collect szolgáltatás keretében elérhető időpontokat -, bizony akadtak döccenők a túlterhelés miatt.
A miniszterelnök beszéde után néhány órával probléma ütötte fel a fejét a a Tescónál és a Sainsbury’s-nél is. Sainsbury’s élelmiszerbolt kedden jelezte, hogy korlátozta az online vásárláshoz való hozzáférést annak érdekében, hogy kezelni tudja a fokozott keresletet. A cég mobilappja pedig átmenetileg leállt, mára már elvileg rendesen üzemel. Az Ocado és a Tesco felületeivel is akadtak nehézségek, ez utóbbi szerint azonban a műszaki osztály nem jelentett semmilyen problémát – írja BBC cikkére hivatkozva a Napi.hu.