A legfrissebb statisztikák szerint már nem az Amazon a legtöbbet letöltött vásárlós alkalmazás az Egyesül Államokban – trónjáról a Shein taszította le mind az iOS, mind az Android használói körében. De mi az a Shein? Korábban She Inside néven ismerték, amelyet 2008-ban alapítottak, azóta a kínai nagyvárosokban, az Egyesült Államokban, Belgiumban és az Egyesült Arab Emírségekben is nagy népszerűségre tett szerint. A vásárlási startupot Matthew Brennan internetes elemző az e-kereskedelem TikTokjának nevezte.
Annak ellenére, hogy több mint 15 milliárd dollárt ér, a Shein viszonylag a háttérben maradt, szemben az előretörő Fashion Nova, Boohoo és Wish mögött. Az emberek mégis imádják: Shein május 11-én az Egyesült Államokban az androidos Google Play legtöbbször telepített vásárlási alkalmazásává vált, hat nappal később az App Store-t is uralta – írja a Designtaxi. Míg az Amazon főként közvetítőként szolgál a kereskedők és a vásárlók között, addig Shein saját tervezésű és gyártású termékekkel csalogatja a vásárlókat.