A szolgáltatás két éve jelent meg az Egyesült Államokban, mostantól pedig az Egyesült Királyságban, Németországban, Spanyolországban, Olaszországban és Franciaországban lesz elérhető – írja a Kosárérték.
Az európaiak ezzel több luxusmárkához is hozzáférhetnek, köztük van Christopher Kane, a Dundas, az Elie Saab, a Mira Mikati, a Rianna+Nina, a Bogliogi, a Jonathan Cohen és az Altazurra, a jövőben pedig továbbiak kerülnek majd bevezetésre. A kollekciókat maguk a márkák értékesítik, míg a szállításról az Amazon gondoskodik.
A divat egy olyan terület, ahol folyamatosan újítunk és új ajánlatokat találunk ki, és mindig keressük a módját, hogy a divatszerető vásárlóinknak a kedvenc márkáikat, és a stílusuknak megfelelő termékeket kínálhassuk
– mondta el Ruth Diaz, az Amazon Fashion Europe alelnöke.
Az Amazon egyéb területeken is fejlődni akar, hamarosan meg akarja duplázni az egynapos kiszállítások számát, amivel még inkább csökkentené a különbséget a hagyományos személyes vásárlás és az online rendelések között, illetve a hirdetési piacból is egyre nagyobb szeletet hasítanának ki maguknak.