Nemrég jelentette be a Lidl, hogy drasztikusan csökkentené a húskínálatot és ezzel párhuzamosan növeli a növényi fehérjék arányát az üzleteiben. Most a legnagyobb vetélytársa, az Aldi is úgy döntött, hogy növelni fogja a növényi alapú termékpalettáját – írja a Prove.
Az Aldi közleményéből kiderült, hogy céljaik között szerepel, hogy a vásárlóik 1000 növényi alapú termék közül választhassanak az év minden napján. A magas számú vegán termékkínálatot 2024 év végéig szeretnék elérni.
A cél elérése érdekében kivezetik a kevés mennyiségű állati hozzávalót az egyes termékeinkből és azokat növényi alternatívákkal helyettesítik.
Ilyenek például a tejcsokit tartalmazó müzlik. De nem csak a meglévő termékek összetevőit módosítják, hanem új vegán termékeket is bevezetnek a fenntarthatóság jegyében.
A termékkínálat változásával azt is szeretnék elérni, hogy a növényi termékek ne csak állati hozzávalóktól mentesek, hanem lehetőleg egészségesek és természetesek is legyenek. Annak érdekében, hogy a vásárlók könnyebben megtalálják a vegán termékeket, az Aldi saját címkét is szeretne bevezetni.