Az Aldi összeállt a BrewDog legendás skót sörfőzdével, hogy egy olyan terméket alkosson meg, ami új színt visz az italok palettájára a cég üzleteiben – írja a Pénzcentrum.hu.
A BrewDog név nemcsak az igazi különlegességeket kedvelők számára csenghet azonban ismerősen, hiszen a skót cég – ha még rövid ideig is – kocsmát is üzemeltetett Budapesten.
Az Anker közben nyitott egykori egységük egész Európában egyedülálló volt, ahogyan az is, hogy 23 sörcsapból folyt az ital.
A kevésbé hagyományos söröket gyártó vállalatról a világhír okán azt gondolhatnánk, hogy a múltja hosszú évtizedekre nyúlik vissza, azonban mindössze 2007-ben alapította két 24 éves skót srác, James Watt és Martin Dickie. A cég értéke azóta már egymilliárd eurónál jár a Forbes.hu szerint.
Szóval egy ilyen csapattal áll össze az Aldi, létrehozva az Aldipa nevű sört, amelyet már a BrewDog berlini üzemében palackoznak.
Az ital egyébként ízlett Winkler Róbertnek és Reketye Zoltánnak, akik előbbi, sörökre specializálódott Youtube-csatornáján tesztelték a terméket.
Szerintük 450-500 forint körüli áron Magyarországon is lenne rá kereslet. A Pénzcentrum.hu rákérdezett az Aldinál, de sajnos hazai forgalmazásra nem szánják, annak ellenére, hogy Európa több országában is üzleteik állandó terméke lesz.