A 75 angol pennyért, vagyis mintegy 365 forintért árult zellerrel vágott vissza a Moschinónak a brit Aldi, a luxustermékeket kínáló milánói divatház legújabb, méregdrága kollekcióját ugyanis mintha a piacon álmodták volna meg – írja az Evening Standard.
A Sedano (zeller olaszul) néven árult, szárzellert formázó táska egyike a Moschino további olyan darabjainak, amelyek hétköznapi élelmiszeripari cikkeket utánoznak: pár ezer euróért cserébe hordhatunk a vállunkon bagettet, szendvicset vagy papírszatyrot.
View this post on Instagram
Akadnak, akik lelkesen írtak a közösségi médiában a Moschino termékcsaládjáról, de a többség kevésbé volt lenyűgözve. Van például, aki szerint az olasz cég táskáival a gazdagok játszhatják el a hétköznapi embereket, akik olyan dolgokat csinálnak, mint amilyen a bevásárlás, mások szimplán kinevették a borsos árú válltáskákat.
A brit Aldi közösségi média csapata sem kímélte a Moschinót, az áruház saját, valódi szárzellerével próbálja felvenni a versenyt a túlárazott zöldségtáskával szemben.
View this post on Instagram
“A te dolgod Moschino, de nekünk van egy egész zöldséges részlegünk” – írta közösségi felületein az áruház, amely
75 pennyért egy ráadásul egy ehető kiegészítőt kínál, szemben a Moschino 3700 euróért, vagyis mintegy 1,5 millió forintért piacra dobott, hagyományos táskájával.
Az Aldi szóvivője elmondta, a kampányuk “a megfizethetőség és a jó ízlés ünnepe.
Az Aldiban hiszünk abban, hogy az igazi stílusnak mindenki számára elérhetőnek kell lennie.
Címlapkép: AFP