Idén új arc tűnt fel az Aldi karácsonyi reklámfilmjének 20 másodperces előzetesében: Kevin the Carrot helyett már Ebanana Scrooge kapta a főszerepet. A teljes hirdetés november 11-én jelenik meg a brit országos tévében és az interneten, a kis Ebananát mutatja be, amint egy muffin mellett kissé elszundikálva várja, hogy találkozzon a Mikulással karácsony estéjén – írja a Retail Gazette-re hivatkozva a Napi.hu. Egyszer csak megjelenik egy rejtélyes kéz, aki helyette a muffint veszi el. Erre Ebanana ideges lesz és kérdőre vonja: „Mikulás, várj… miért nem engem viszel el?” „Utálom a karácsonyt!”
A vásárlók közül sokan a közösségi médiában adtak hangot annak, hogy hiányolják Sárgarépa Kevint, aki az elmúlt öt évben olyan népszerűvé vált, hogy minden évben elkeltek az őt és családját mintázó plüssjátékok.
És miért pont egy banánra cserélték? Nos, az olcsó banánért folytatott harc már-már összeforrt az Aldi nevével, ezért nem meglepő, hogy mellette döntöttek.