Az év második felében lett hatalmas sikere az édesszájúak körében a dubaji csoki névre hallgató finomságnak. Többféle formában látott már eddig is napvilágot: a Lindt ráadásul az őrületen tudott egy olyat is csavarni, ami az ő általuk készített, limitált darabszámban pillanatok alatt elkapkodott csokijának az árát a másodlagos piacon az egekbe lökte.
Ehhez persze kellett az is, hogy kellően rákattanjanak a vásárlók az ínyencségre. A közel-keleti ihletésű édesség ropogós kadayif tésztából, pisztáciakrémből és tahiniből áll, és tejcsokoládéba van burkolva. A finomság gyorsan népszerű lett, főként a TikTokon terjedő trendek hatására.
Hazai cukrászdák is készítik, mivel az ínyencek és influenszerek körében gyorsan keresetté vált. Jakabfi Dávid patissier, a magyar desszertkultúra elismert alakja korábban úgy nyilatkozott az MTI-nek, hogy a dubaji csoki eladása idén akár a bejglit is megelőzheti.
Az Aldi nem is várt sokat, és nem hagyta meg az édességet a hazai cukrászdák univerzumában, hanem átléptette saját polcaira immár. A Pénzcentrum szúrta ki azt a TikTok-ra feltöltött videót, amelyen a narrátor egy arab sejk bőrébe bújva jelenti be a csoki csomagolt verzióját, ami hamarosan megérkezik az üzletlánc hazai boltjaiba is.
@aldi.magyarorszag Legyél résen, mert hamarosan nálunk is kapható lesz a hírhedt Dubai csokiiii😍🍫Te kóstoltad már? #aldi#áruház#bevásárlás#munkahely#munka#élelmiszer#egészséges#alapanyag#olcsó#étel♬ eredeti hang - ALDI Magyarország
A kisfilmben jelentős hangsúlyt kapott, hogy bár tudják, a finomság otthon is elkészíthető, de ezt most inkább örömmel átvállalták a vásárlóktól.
A videó egyenlőre csak az érdeklődés felkeltését hivatott szolgálni, mert pontosan még nem lehet tudni, mikor is jelenik meg a boltok polcain a termék.
Címlapkép: Getty Images