Hiánycikk lett a Philadelphia sajtkrém, 20 dollárt fizetett a gyártó a hoppon maradtaknak
A Kraft még abból is képes reklámot csinálni, ha éppen kifogy a krémsajtból. Az ünnepi időszakban egy olyan kampányba kezdtek, mellyel 20 dollárnyi desszerthez juthatott 18 ezer szerencsés, ha regisztrált a külön erre az akcióra létrehozott oldalon, melyen december 17 és 18 között lehetett jelentkezni – Forbes.hu.
Vagyis azok, akiknek idén a sajtkrém-hiány miatt nélkülözniük kell a sajttortát az ünnepi menüből, kárpótlásul bármilyen más süteményt kaphatnak majd a Kraft pénzén. De csak a fenti létszám limitig voltak a Fortuna (illetve a cég) kegyeltjei.
A vállalat az akciót arra használta, hogy elcsendesítse az üres krémsajtos polcok körül támadt szélvihart – és emlékeztesse a vásárlókat a Philadelphia sajtkrémre anélkül, hogy bármiféle rossz érzést kapcsoljanak a márkához.