A Black Friday akciókkal kapcsolatban a HelloBlackFriday.hu akcióinformációs portál publikált most saját mérésű adatokat.
Galambos Dániel főszerkesztő elmondta, az oldal egész évben nyitva van, napi szinten figyeli az akciókat, ezért nem csak évek közötti, hanem éven belüli tendenciákat is érzékel. A Black Friday már nem csak egyetlen nap, hanem az akciózás szinonimája lett – húzta alá.
Egész évben találkozhatunk Black Friday akciókkal, és a mostani akciósnapok-dömpingben pedig már akár Black Novemberről is lehet beszélni. Hiszen több áruház egész hónapban vagy november egy-egy erre kiszemelt és megreklámozott napján nyújt egyedi kedvezményeket, vagyis ahogy a karácsonyi, úgy a Black Friday-kampány is évről-évre hamarabb kezdődik.
A fővárosi nők érdeklődnek leginkább
A portál adatai alapján a fővárosban élőket érdekli a legjobban a fekete péntek (36,98%). A nők 60%-a, míg a férfiak 40% -a nézelődött akciók után, legtöbben a 25-34-es korosztályból.
A látogatók több, mint fele már mobilról nézi az akciókat, a laptop- és okostelefon akciókra kattintanak leginkább.
A fenti kimutatás a HelloBlackFriday látogatóinak szokásai alapján készült.
Az akciógyűjtő oldalon tavaly fekete pénteken több mint kétszáz magyar webáruház közel ötszáz ajánlata volt megtalálható, amit kétszázezer látogató böngészett.
Arról, hogy a Black Friday során mire érdemes figyelni, itt tudsz olvasni bővebben.
(MTI)