Akadozott a Yettel szolgáltatása szombat délelőtt, de a vállalat szerint már elhárították a problémát, és azt kérik, hogy az ügyfelek indítsák újra a készüléküket, vagy helyezzék azokat repülőgép üzemmódba, majd vissza.
Egyed Gábor, a Yettel Magyarország Zrt. senior PR tanácsadója azt közölte az MTI érdeklődésére, hogy tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfeleik akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban. Hozzátette: a hibát elhárították.
Korábban írtuk:
Az rtl.hu számolt be arról, hogy hívni sem lehet a Yettel (volt Telenor) ügyfeleit, ők sem kezdeményezhetnek hívást szombat délelőtt. Mint írják, fennakadások vannak az internetszolgáltatásban is. A hálózatkiesést ők is észlelték – ahogy mi is: a Startlap munkatársának yetteles telefonja szombat fél 11-kor azt írja, hogy “nincs szolgáltatás”.
A szolgáltató Facebook-oldalán nagyon sokan panaszolták már a problémát, a Yettel azonban még nem reagált oldalán az ügyfelek jelzéseire.
Frissítés:
A hvg.hu elérte a szolgáltatót. Azt a választ kapták, hogy egy tervezett karbantartás nem várt fejleménye miatt egyes ügyfelek tapasztalhatnak akadozást. Mint írják, a szolgáltató a készülékek újraindítását javasolta, vagy pedig azt, hogy az érintettek a telefonjukon váltsanak “repülőgép módba”, majd pedig vissza.
Nálunk jelenleg az utóbbi bevált, egy-két másodperc hálózatkeresés után most elérhető a szolgáltatás.
Frissítés 2:
11.52-kor ismét elérhetetlen a szolgáltatás a telefonunkon, tehát átmenetileg segített csak a helyreállítás.
Ugyanakkor a szolgáltató már azt közölte a Facebook-oldalán, hogy sikeresen elhárították a fennakadást.