A Top Gear-ből pár éve botrányosan távozott, miután összeszólalkozott annak menedzserével. Azóta más tévés produkcióban is közreműködött, de már jóval kevesebb sikerrel, mint a műfajteremtő autós műsorban, ami kategóriájában a BBC legnézettebbje volt – írja a Vince.hu.
Úgy néz ki, azonban a rajongók egy pillanatra sem felejtették el Jeremy Clarksont, aki most egy teljesen eltérő műfajban próbálta ki magát, ráadásul hatalmas sikerrel.
2021 novemberében ugyanis piacra dobta piacra Hawkstone Lager névre keresztelt sörét, amit a Cotswold Brew Co. főzdével közösen hoztak össze. A sört elérhetővé tették az Amazonon, és alig nyolc óra alatt tarolásba kezdett az eladások alapján.
A Corona, a Stella Artois vagy a Budweiser már csak hátulról nézhette, ahogyan az élre tört, beelőzve a legnagyobb márkákat.
„Jó hír, ahhoz képest, hogy azt hittem, csak az én webshopomban lesz majd elérhető, de aztán kiderült, Jeff is árulja” – kommentálta a hírt a tőle megszokott pikírt hangnem Clarkson, az Amazon alapító Jeff Bezosra utalva.