A Barbie-film hatására viszik a rózsaszín ruhákat és kiegészítőket, mint a cukrot
A Barbie-film bemutatója óta újraéledt a műanyag baba rózsaszín, flitteres univerzuma iránti őrület. A Reuters cikke szerint a vásárlók lecsapnak mindenre, ami barbie-s, a karikagyűrűkre, a parfümökre, az overallokra és ruhákra is.
A kereskedők pedig igyekeznek is élni a lehetőséggel, a termékek széles választékban kaphatóak a felnőttek számára is, akik egykor a Barbie babával játszottak.
A márkát birtokló cégcsoport, a Mattel célja, hogy megújítsa a baba vonzerejét, és az újabb generációk számára is meghatározóvá tegye az élményt.
A Mattel szerint a film várhatóan felélénkíti a Barbie-babák globális értékesítését, ami tavaly csökkent a járvány idején tapasztalt rekordnövekedés után. A Zara hétfőn bemutatott Barbie-kollekciója 17 gyermekruhát és kiegészítőt tartalmaz, köztük egy rózsaszín egyrészes fürdőruhát, hátizsákot és tornacipőt, de a női kínálat sokkal szélesebb, 85 terméket foglal magában.
A zarás Barbie-parfüm, a karikagyűrű és a kapucnis pulóver szerdára már el is fogyott a Zara brit weboldalán.
A férfiak is részt vehetnek az őrületben, ugyanis öltönyt vagy cowboy csizmát és farmert is választhatnak, hogy a Ryan Gosling által megtestesített Kennek öltözhessenek.
Az őrület egyébként túlnyúlik a kereskedelmen is, ugyanis a Hyatt Hotels és a Hilton Barbie-tematikájú szállodai lakosztályokat kínál például a kolumbiai Bogotában vagy a malajziai Kuala Lumpurban.