Több mint tíz év után újra kapható lesz a Coca-Cola egyik leghíresebb terméke
A Coca-Cola több mint egy évtizede először éleszti fel ikonikus “Share a Coke” kampányát, ezúttal a fiatalabb közönséget célozva, írja a New York Post. Áprilistól kezdve a palackokon világszerte több mint 120 országban népszerű keresztnevek szerepelnek majd.
A nosztalgikus 2010-es évek
“Visszatér az ikonikus Share a Coke, és globális szinten felturbózva ünnepli a varázslatot, ami akkor történik, amikor az emberek kapcsolódnak egymáshoz”, mondta Islam ElDessouky, a Coca-Cola kreatív részlegének globális alelnöke egy nyilatkozatban.
Az ikonikus Share a Coke kampány 2011-ben indult Ausztráliában, és hamarosan világszenzációvá vált.
A kampány arra ösztönözte a vásárlókat, hogy gondoljanak szeretteikre azáltal, hogy a márka csomagolásain a logót népszerű keresztnevekkel helyettesítették. Most, hogy a Z generáció a digitális világban a hitelesebb kapcsolatokat keresi, a Share a Coke kampány azt szorgalmazza, hogy a fiatalabbak is használják a dobozokat és palackokat arra, hogy kapcsolódjanak egymáshoz és új emlékeket szerezzenek.

A Share a Coke arra fogja bátorítani ezt a közönséget, hogy a Coca-Cola-dobozok és -palackok nosztalgikus személyre szabásával kreatívan mutassák meg barátaiknak, szeretteiknek és közösségüknek, hogy gondolnak rájuk
– áll a cég által kiadott sajtóközleményben.
Modern csavar
A kampány már e hónapban elkezdődik, és világszerte több mint 120 országot érint: hamarosan mi is nevekkel ellátott palackokat találhatunk a boltok polcain.
A nosztalgikus kampány 2025-ös verziója azonban nem csak a valós, hanem a digitális élmények felé is nyit: a Coca-Cola mobilalkalmazás és a csomagoláson található QR-kódok lehetőséget adnak arra, hogy a fogyasztók még több névvel személyre szabják a Coca-Cola csomagolását. Emellett “hozzáférhetnek a Share a Coke Memory Maker felülethez, ami egy interaktív digitális élményt kínál, ahol saját tartalmú, személyre szabott videókat és mémeket készíthetnek, amelyeket megoszthatnak barátaikkal” – derül ki a közleményből.