A már One néven futó néhai Vodafone összegyűjtötte az ügyfelei számára a márkaváltással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat.
Ahogyan arról már beszámoltunk, a Vodafone január 1-jétől nevet és márkát váltott. Lezárult a 4iG Csoport távközlési portfóliójának teljes megújítása és egységesítése: megszűnt a Vodafone, a Digi, az Antenna Hungária és az Invitech márkája, és már az új One márkanéven működteti a lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásokat.
A cég a napokban tette közzé az új tarifáit, most pedig összegyűjtötte az ügyfelei számára a márkaváltással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat.
A márkaváltás nem okoz változást az alábbiakban:
- a tarifacsomagok változatlan feltételekkel, valamint havi díjon vehetők igénybe,
- a számlák befizetését a megszokott módon intézhetjük,
- a cég számlaszáma nem változik, azonban a számlatulajdonos neve One Magyarország Zrt.,
- az online felületeken használt felhasználónevünk, jelszavunk nem változik,
- az ügyfélszolgálatot telefonon továbbra is a belföldi hálózatból díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon érjük el.
Az ügyfeleket az alábbi változások érinthetik:
- A cég új weboldalának címe: www.one.hu.
- Az e-számlák mostantól új címről, a no-reply@one.hu e-mail címről érkeznek.
- A cég üzletei kűlsejükben megújultak, de a megszokott nyitvatartási időben működnek. Az üzletek listája a www.one.hu/uzleteink oldalon található.
- Az online ügyfélszolgálat itt érhető el.
Korábbi Vodafone-szolgáltatásokra vonatkozó változások:
- Egyes tarifákat átneveztek, de változatlan feltételek mellett vehetők igénybe. A “RED” tarifacsomagok a továbbiakban “Mobile” tarifa néven elérhetők.
- A kedvezmények új elnevezéseket kaptak: a “Vodafone lakossági sávos kedvezményt” “Lakossági sávos kedvezmény”, a “Vodafone One előnyöket” “One+ előnyök” néven biztosítják változatlan feltételekkel.
- A névváltozásban érintett tarifacsomagok listája itt tekinthető meg.
- A postán érkező számlák esetében mostantól a feladó a One Magyarország Zrt. lesz.
- A My Vodafone applikáció helyét a One alkalmazás vette át. A My Vodafone applikáció kötelező frissítését követően már az új felületen intézhetjük ügyeinket. A bejelentkezéshez a korábban is használt felhasználónévre és jelszóra lesz szükség.
- Ügyeinket a weben a továbbiakban a One online fiókunkban kezelhetjük. A felületre szintén a korábbi felhasználónévvel és jelszóval léphetünk be.