Dubai csoki: fontos jelzés a csomagoláson, mielőtt megveszed, érdemes ránézni - a legjobb akciók a héten
Ezen a héten érkezett meg a nagyobb áruházláncok kínálatába a sokak által epedve várt dubai csoki. Azt már tudjuk, hogy a TikTokon népszerűvé vált, és mostanra az egész világot, beleértve Magyarországot is meghódító desszert eredetileg a FIX Dessert Chocolatier nevű vállalat kézműves terméke. A dubai cégnek nincs boltja és online shopja sem, a vásárlók csupán a Deliveroo appon keresztül rendelhetnek a csokiból – írta meg a 24.hu.
Jogosan merül fel tehát a kérdés, hogy a már a magyar boltokban is kapható dubai csokoládék – mint látni fogjuk, indokolt a többes szám használata – honnan érkeztek hazánkba, milyen márkajelzést láthatunk a csomagolásokon. Márpedig ennek ellenőrzése segíthet a tanácstalan vásárlónak abban, ha nem tudja eldönteni, melyik áruház termékét válassza.
Az Aldi 499 forintot kér a 30 grammos dubai csokoládészeletért, amely csomagolásán az Elit 1924 márkajelzés látható. Az épp 100 éves cég Törökországban működik.
Az Auchan 2499 forintért kínálja a 100 grammos dubai csokit, amelynek a csomagolásán az Alyan márkajelzés látható, ami egy török édességipari cég neve. Bár az akciós újságból ez nem derül ki, az Auchan azt írta a közleményében, hogy egy vásárlás alkalmával összesen három darabot lehet venni a termékből.
Az Interspar aktuális reklámújságjában ugyan nem szerepel a közel-keleti pisztáciakrémes édesség, de a Spar Magyarország TikTok-csatornáján közzétett videóban bejelentették, hogy december 12-étől az összes Interspar üzletben elérhető a dubai csoki. A termék csomagolásán a Bolçi márkanév látható, ami a törökországi Bolu városában alapított csokoládégyár neve.
A Lidlben a 100 grammos dubai csokiból személyenként egy alkalommal 2 darab vásárolható. A 2999 forintba kerülő termék csomagolásán – csakúgy, mint az Auchanban – az Alyan török márkajelzés áll.
Akik még nem álltak be a sorba
Dubai csoki híján a Penny kínálatából ezúttal a cukiságfaktor alapján választottunk terméket: a gyorsfagyasztott, 845 grammos, diós/mákos mini tekercs látványáért a “legaranyosabb bejgli” díját is odaítélhetnénk. A Penny szerint az ára is “pici”: 1999 forint.
A Tesco friss akciós újságjában egy interaktív digitális játék keltette fel a figyelmünket. Idézzük az áruház ajánlóját: “A Bitzee Magicals reagál a simításokra, billentésekre és érintésekre mókás hangokkal és interakciókra. Neveld fel a saját kisállatod”. A termék ára Clubcarddal 14990 helyett 8990 forintba kerül.
További rengeteg akciós termék egy helyen az Akciós-Újság.hu oldalán.