A Coca Cola ikonikus karácsonyi teherautója idén váratlan versenytársat kapott: a Lidl idén először indította útnak saját ünnepi kamionját, melynek orrán a kedvezőbb árú, saját márkás Freeway kóla logója díszeleg, számol be a DesignTaxi.
Az eredeti másolata
Mint ahogy azt korábban megírtuk, az Egyesült Királyságban ünnepi hagyománynak számít a Coca Cola karácsonyi kamionja, ami november közepétől járja az országot, hogy az emberek figyelmét egy jó ügyre irányítsa. Idén a Lidl áruházlánc is saját kamiont indít: a 15 tonnás teherautó november 14. és december 1. között kilenc várost fog bejárni az országban. A kezdeményezés célja, hogy a Lidl is az ünnep varázsát terjessze: a kamion több mint 2000 ajándékdobozt, ünnepi finomságokat és meglepetéseket fog kiosztani a látogatók között.
Bár a Lidl kamionja piros-fehér festésével könnyen összetéveszthető híresebb társaival, akadnak különbségek is:
a 20 méter hosszú és öt méter magas teherautó csomagtere óriási, élethű italosdobozt formáz.
Körútja során a teherautó több városban is megáll, többek között Hull-ban, Wrexham-ben és Dundee-ban. A látogatókat minden állomáson ünnepi finomságokkal várják, illetve a Lidl ajándékai közül is válogathatnak. Az éhes vendégek részére a kamion karácsonyi édességekkel szolgál: többek között a Snowmallow nevű, téli pillecukorral, illetve más szezonális kedvencekkel.
A körút alatt több mint 2000 ajándékdoboz kerül kiosztásra:
ezekből minden tizedik egy aranyjegyet tartalmaz, amely 100 font (50 ezer forint) értékű vásárlásra jogosít a Lidl üzleteiben. A látogatók karácsonyi kívánságaikat is leadhatják a kamionnál: a Lidl üzletlánc ezek közül néhányat valóra is vált majd.
Joanna Gomer, a Lidl GB marketingigazgatója a közösség fontosságáról beszélt a DesignTaxi-nak: “Nagyon fontos számunkra, hogy adhassunk az általunk kiszolgált közösségeknek, és az izgalmas új Freeway teherautónkkal idén is szívhez szóló gesztust tehetünk.”
A borítókép illusztráció! Forrás: Getty Images