A 4iG Csoport távközlési portfóliójának teljes megújítása és egységesítése a végéhez közeledik. A cégcsoport 2025. január 1-jétől megszünteti a Vodafone, a Digi, az Antenna Hungária és az Invitech márkáját, és egyetlen One néven működteti tovább a lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásokat – írja a Portfolio.
Az új vállalat integrált hálózaton kínálja szolgáltatásait a lakossági és üzleti ügyfelek számára, de nem kell aggódni: a márkaváltás nem érinti a meglévő szerződéseket.
Bányai Tamás, a 4iG magyar távközlési vállalatainak vezérigazgatója elmondta, hogy a tavaly indult átalakítási program végén a 4iG tevékenysége négy fő területet ölel fel: távközlés, infrastruktúra szolgáltatások, IT/SI szolgáltatások és űr- és védelmi szolgáltatások. A telekommunikációt eddig a Vodafone, Digi, Invitech és Antenna Hungária alkották, de most a cél, hogy egy kereskedelmi és egy infrastruktúra céggé egyesítsék őket. A Digi, Invitech és Antenna Hungária már sikeresen lezárta a szétválást, míg a Vodafone Magyarország esetében ez év végére fejeződik be.
Januártól a Vodafone Magyarország két új néven, One Magyarország Zrt.-ként és V-Hálózat Távközlési Zrt. néven folytatja működését. Az Invitech, Antenna Hungária és Digi 2025 második feléig még önálló jogi entitásként működnek, de ekkorra már teljes integrációval a One Magyarország Zrt.-be olvadnak. A változásokkal Magyarország második legnagyobb telekommunikációs cége jön létre, amely a lakossági, kis- és nagyvállalati távközlési szolgáltatásokat is kínálni fog.
A szolgáltatásokat egységes, integrált hálózaton kínálják majd, mind a mobil, mind a vezetékes szegmensekben, és hatékonyabb infrastruktúrát építenek ki a négy vállalat hálózataiból. A One szolgáltatásai között mobiltelefon, televízió és vezetékes internet is szerepel, míg az üzleti ügyfelek számára a One Solutions kínálja a legújabb technológiai megoldásokat, például 5G, IoT, felhőszolgáltatásokat és kiberbiztonsági szolgáltatásokat.
Majdnem száz településen jelen
A vállalat üzlethálózata is megújul: a Digi, a Vodafone és az Invitel üzletei összeolvadnak, így a One 135 üzlettel várja az ügyfeleket 98 településen. Az ügyfélszolgálat is integrált lesz, így a Digi és Vodafone ügyfelek egyetlen telefonszámon és a One arculatával működő digitális felületeken intézhetik ügyeiket.
A One márka arculatában a türkiz, fekete és fehér színek dominálnak, a kör alakú logóban szereplő kézzel írt márkanév pedig az emberközpontúságot szimbolizálja. A cég szlogenje, „Minden pillanat számít”, azt az üzenetet közvetíti, hogy a márka minden kapcsolatot támogatni szeretne.
Nincs semmi teendőnk
A márkaváltás során a jelenlegi ügyfeleknek nem kell semmit tenniük, a szolgáltatások és szerződések változatlanok maradnak, és nem kell csomagváltásra sem számítaniuk.