Gyűrött chipses zacskóra hasonlít, 700 ezer forint a Balenciaga pénztárcája - kiakadtak a kommentelők
A Balenciaga eddig is megosztó ötleteiről volt híres – gondoljunk csak a 320 ezer forintos törölközőre vagy a félmilliót érő koszos cipőre – , legújabb trash-őrületük azonban minden eddigin túltesz: közel 700 ezer forintért dobnak piacra egy gyűrött chipses zacskóra hasonlító pénztárcát a 2025-ös nyári kollekció részeként – írja a Daily Mail.
Balenciaga made a chip bag wallet for their Spring/Summer 2025 collection to accompany their chip bag clutch from last season pic.twitter.com/XGTPOUvUox
— highsnobiety (@highsnobiety) October 1, 2024
Az Instagram egy emberként hördült fel a furcsa dizájnelem láttán. A kommentelők egy része szerint a tárcának a kukában lenne a helye a kifutó helyett. Pedig ez nem az első alkalom, hogy a spanyol luxus divatház vicces, gyorskaja inspirálta kiegészítőket dob piacra. A Balenciaga korábban már kínált egy 1,800 dolláros táskát, amely pontosan úgy néz ki, mint egy régi csomag Lay’s chips, és most megérkezett a hozzá passzoló pénztárca is.
Az internet népét leginkább a brutális ár döbbentette meg.
Egy elégedetlen divatőrült úgy fogalmazott: „Azt akarom, hogy a luxusmárkák térjenek vissza a luxushoz. Amit csinálnak, a verseny a fast fashionnel, nevetséges.” Egy másik kommentelő szerint, ha valahol ottfelejted, kidobják majd, mivel azt hiszik róla, hogy szemét.
@nssmagazine Take a look at these new Balenciaga wallets from the SS25 collection. Would you buy them? #balenciaga#wallet#bag#ss25#collection#new#idroppedmy#fashiontiktok#tiktokfashion#balenciagabag#paris#pfw#parisfashionweek
De olyan is van, aki úgy gondolja, ez a termék egy szociális kísérlet a divatház részéről. Azért nem mindenki utálja a kommentek között olvasni azt is, hogy nagyon menő darab. Más így reagált:
„Nagyon figyelmes a tervezőktől, mivel most már nem kell aggódni a tolvajok miatt. Senki sem fogja elvenni azt a chipses tárcát!’
A Balenciaga egyébként elég gyakran kerül a figyelem középpontjába, és nem mindig csak a megosztó dizájnjai miatt. 2022-ben a spanyol márka hatalmas felháborodást okozott a közösségi médiában, amikor olyan képeket használt, amelyeken gyerekek tartottak plüssmackókat, amelyeket kötözős ruhákba öltöztettek a karácsonyi kampányukban.