Az évek során a két márka rajongói már volt, hogy önálló kreatív alkotásokkal próbálták áthidalni a kettő cég közötti szakadékot, most azonban ez hivatalossá válik – írja a Trendhunter.
Úgy gondolják, a kreatív játék elemeinek beépítése a sportruházatba új lehetőségeket nyit meg, mind funkciók, mind esztétikum tekintetében.
A két cég együttműködése jövő évben startol el, és egy sor közösen piacra dobott termékkel, tartalommal és valódi élményekkel készülnek.
A LEGO egyébként már korábban, 2021-ben is együttműködött a Nike-val. Ekkor született meg a legendás lego Air Jordan terve. Ez a cipő 12 cm magas, és 20 cm hosszú, és összesen 286 elemből áll. Eredetileg egy rajongó tervezte meg és töltötte fel a Lego Ideas oldalra.
A LEGO Csoport márkaépítési alelnöke, Alero Akuya a partnerség kapcsán elmondta:
„Izgatottak vagyunk, hogy a Nike partnerei lehetünk, és segíthetünk újragondolni, hogyan hozhatja közelebb egymáshoz a kreatív játék és a sport az embereket. Együtt olyan egyedi dolgokat teremtünk majd, amelyek világszerte elkötelezik és inspirálják a gyerekeket arra, hogy felfedezzék képzeletük világát”
Nem csak gyerekeknek szól
A játékóriás és a sportmárka célja, hogy összehozza a Nike sportruházati szakértelmét és a LEGO úttörő játék- tapasztalatait, így növelve a termékkínálatot és fokozva a fogyasztók elköteleződését. Az újabb tervekről nem sok konkrétumot árultak el egyelőre, azt viszont igen, hogy ez az együttműködés nem csak a gyerekek számára nyújt majd izgalmas, interaktív élményeket, hanem akár új piacokat is meghódíthat.