A környezettudatosság jegyében digitális kártyákra váltja eddig csak műanyagból elérhető hűségkártyáját a Rossmann drogéria-lánc, számol be a Digital Hungary. Augusztus 26. és szeptember 1. között a plasztikkártyájukat leadó vásárlók ajándék bevásárlótáskát kapnak az üzletekben.
A környezetvédelem jegyében
A kezdeményezés legfőbb célja a műanyaghasználat csökkentése: a Rossmann vállalatstratégiájában kiemelt szerepet kap a környezettudatosság. A drogéria-lánc most arra kéri vásárlóit, segítsék a műanyag elterjedt használata elleni küzdelmet azzal, hogy biztonságos módon megszabadulnak eddig használt plasztikkártyáiktól.
Az akcióban való részvételhez a vásárlóknak vissza kell vinniük plasztikkártyájukat bármelyik Rossmann üzletbe, ahol azt a pénztárnál visszavonják, majd a Rossmann mobilalkalmazásban elérhető virtuális kártyájukat bemutatva vehetik át ajándékukat. A Rossmann már korábban bejelentette, hogy
2024-től nem bocsát ki újabb plasztikkártyákat, és a hűségprogramhoz már csak virtuális kártyával lehet csatlakozni.
“Az idei év elejétől már csak virtuális kártyával lehet csatlakozni a Rossmann+ programhoz, mellyel évi több mint fél millió kártya gyártását és ezzel közel 3 tonna műanyag kibocsátást tudjuk megspórolni. Bízunk benne, hogy a régi kártyák visszagyűjtésével tovább ösztönözhetjük vásárlóinkat a környezettudatosabb, digitális megoldások kipróbálására” – mondta el Szabó Karolina a Rossmann CRM és ügyfélszolgálati menedzsere a Digital Hungary-nek.
A Rossmann hosszú távon is elkötelezett a fenntarthatóság mellett, és folyamatosan dolgozik azon, hogy vásárlóinak környezetbarát alternatívákat kínáljon. A kezdeményezés része ennek az elköteleződésnek, amely a környezetbarát digitális megoldások népszerűsítését tűzi ki célul.