A divatipar úttörője, a Mango teljes mértékben mesterséges, AI által létrehozott kampányt készített a Sunset Dream limitált kiadású kollekciójához, amely a fiatalok számára készült – írja a Trendhunter.
Az új kollekció limitált kiadású darabokat kínál, a ruhák között találni például gyöngyös mintájú szoknyákat, rojtos horgolt felsőket és színátmenetes bikiniket, melyeket egy AI-modellel keltettek életre sivatagi hátterek előtt.
Így készültek a képek
Az alkotási folyamat valódi fotók készítésével kezdődött a kollekció minden egyes ruhadarabjáról. A valódi fotók felhasználásával egy generatív AI modellt képeztek ki, amely megtanulta, hogyan lehet a ruhadarabokat egy modellen elhelyezve képeket generálni. Ebben a fázisban a legnagyobb kihívás az volt, hogy realisztikus képeket érjenek el. Végül, miután az AI által generált képek elkészültek, a művészeti csapat kiválasztotta, retusálta, szerkesztette és véglegesítette a képeket a fotóstúdióban.
Míg más nagy márkák elutasítják a mesterséges intelligencia – generálta képeket, a Mango teljes mértékben kihasználja a modern technika lehetőségeit.
“Ez az kezdeményezés tükrözi a divatvilágban való folyamatos innováció iránti elkötelezettségünket” – nyilatkozta Jordi Alex, a Mango informatikai igazgatója. Hozzátette, az AI egy technológiai forradalom, amely nagyszerű lehetőségeket rejt magában.
A Mango termékoldalain feltüntetik, hogy a modellek képeit mesterséges intelligencia segítségével hozták létre, ezzel segítve a fogyasztókat a különböző képtípusok megkülönböztetésében a weboldalon.