Újfajta termoszt dob a piacra a népszerű Stanley acélpalack-márka, számol be a Bestproducts.com. A népszerű Stanley Cup utódjaként érkező termoszért már most megőrül az internet.
A Stanley Cup nyomdokaiban
Hazánkban nem volt kiemelkedően népszerű, de a nyugati világot letarolta a Stanley Cup. Az egyszerű dizájnnal rendelkező, bögreként fogható termosz hatalmas rajongótábort szerzett az interneten. A sikeres márka most új terméket dobott piacra: a Stanley Cross Bottle táskaként hordható, ugyanakkor elődje teljesítményéhez híven akár 10 órán át hűvösen tartja a beletöltött folyadékot.
A Stanley Cupról már korábban is írtunk: a trendi tárgy igazából nem több, mint egy újrafelhasználható vizes palack. A Stanley márka százéves múltra tekint vissza: a háborúk idején ez a cég gyártotta az amerikai pilóták kulacsait, de ennyiben ki is merül a különegessége. A Stanley Cup nemrég vált népszerűvé az interneten, egyfajta divatkiegészítőként működve. A márka rajongói hajlandóak akár órákon át sorban állni vagy több száz dollárt költeni egy-egy különleges kiadású palackra. A Stanley Cup a közösségi médiában is nagy népszerűségnek örvend.
Kényelmes kialakítás magas áron
A Stanley Cross Bottle hat elegáns árnyalatban kapható, többek között krém, köd, rózsakvarc és hamu színekben. Akárcsak az eredeti Stanley Cup, ez a modell is több mint 10 órán át hidegen tartja a beletöltött italt, köszönhetően a dupla falú vákuum szigetelésnek. Emellett beépített szívószállal is rendelkezik. A le- és felakasztható vállövnek köszönhetően könnyen hordozható, így tökéletes társ lehet a nagyvárosokban való nyári sétákhoz, különösen a nyaralási szezonban.
Az új vizespalack ára kissé magasabb, mint az eredetié: 75 dollárért (27 ezer forintért) kapható. Az internet szeszélyeit tekintve azonban nem lenne meglepő, hogyha ez a termék is hamar hiánycikké válna a féktelen vásárlási hullámnak köszönhetően.