Bár az Aldi már évek óta együttműködik egy bevásárlószolgáltatást nyújtó céggel, így termékeit akár házhoz is lehet rendelni, a Lidl ettől a mai napig elzárkózik. A Pénzcentrum azonban kiszúrta, hogy Avokado Online Bevásárlószolgálat webes felületén más bolthálózatok mellett feltűnt a Lidl kínálata is.
Vagyis az Avokado nem online áruház, hanem olyan felület, ahol meg lehet rendelni az adott árut, és ők a szolgáltatás részeként megvásárolják azt, illetve házhoz is szállítják. A cég honlapján több nagyobb boltlánc termékei is megtalálhatóak, megrendelhetőek.
Azonban a Lidl termékeivel kapcsolatban van egy kis gond: a Pénzcentrum cikkének megjelenése után a Lidl Magyarország felvette a kapcsolatot a portállal, és jelezte, hogy az Avokado semmilyen partneri kapcsolatban nincs velük, ezért a vállalkozás nem tüntetheti fel ilyen színben magát.
A Lidl Magyarország az Avokado részére ügyvédi felszólítást küld azzal kapcsolatban, hogy a fogyasztók részére nyújtson tisztességes tájékoztatást a bevásárlási felülettel kapcsolatban, továbbá szüntesse meg a Lidl védjegy jogellenes használatát
– áll az üzlethálózat nyilatkozatában, melynek megjelenése után az Avokado Group Kft. is felvette a kapcsolatot a Pénzcentrummal.
A vállalkozás jelezte, hogy önmagában nem egy webshopot üzemeltetnek, hanem bevásárlószolgáltatást, és a Lidlben kapható termékek rendelési lehetősége elérhető felületükön, amit a futárok a német cég megjelölt egységeiben vesznek meg és juttatnak el a vásárlókhoz.
Ugyanakkor a Lidl Magyarország által megfogalmazott, a Lidl védjegyének jogellenes használatával kapcsolatos felszólítással összefüggésben nem tartalmazott semmilyen válaszreakciót az Avokado Group Kft. által a Pénzcentrumnak eljutatott közlemény.