A globális növekedési stratégiája keretében a török divatmárka, a Koton nyolc új üzletet nyit Magyarországon. Az üzletek az Adventum által kezelt ingatlanokban kapnak helyet és várhatóan 2024-ben nyitnak majd. Az aláírásra Isztambulban került sor, ahol A. Bülent Sabuncu, a Koton vezérigazgatója és Bárány Kristóf, az Adventum Csoport alapító partnere is jelen voltak – írja a Portfolio.
“Globalizációs stratégiánkkal összhangban folytatjuk a növekedést. Tavalyi bevételünk 34,5%-a nemzetközi tevékenységből származott” – mondta A. Bülent Sabuncu.
Már több mint 30 országban ott vannak
A Koton egy jól ismert török divatmárka, 1988-ban alakult. A cég széles választékot kínál férfi, női és gyermek ruházatból, kiegészítőkből és cipőkből is. A Koton jelentős nemzetközi jelenléttel rendelkezik, több mint 30 országban van már jelen üzleteivel. A márka globális terjeszkedése során nagy hangsúlyt fektet az új piacok meghódítására.
A Koton középtávú tervei között szerepel, hogy világszerte 130-150 új üzletet nyit, elsősorban külföldön.
Már idén nyitnak az első boltok
Az első hazai üzletek 2024 utolsó negyedévében nyílnak majd meg, mindegyik bevásárlóközpontokban. Az összesen több mint 6000 négyzetméternyi eladótérrel rendelkező üzletek közül a legnagyobbat a Köki Bevásárlóközpontban alakítják ki, mintegy 1000 négyzetméteres alapterületen.
View this post on Instagram
Bárány Kristóf hangsúlyozta, a Koton Törökország egyik legnagyobb divatmárkája, és nagyon örülnek, hogy támogathatják őket a magyarországi terjeszkedésben.
Az Adventum Csoport Kelet-Közép-Európában több mint 700 000 négyzetméternyi kereskedelmi ingatlant kezel.