Eva Mendes amerikai filmsztár, Ryan Gosling felesége lett a FloeWater nevű új magyar vízmárka reklámarca, írja a Tények.hu. A TV2 híradójában a márkatulajdonos Hell marketingigazgatója elmondta, hogy a termék cégük idei legfontosabb innovációja.
A műanyagmentes életért
Noha a filmezéstől évekkel ezelőtt visszavonult, most visszatért a képernyőre a műanyagmentes életet népszerűsíteni Eva Mendes, írja a Tények. A színésznő június közepétől egy új, magyar, aludobozos ásványvíz, a FloeWater arca lesz. Ryan Gosling felesége kiemelt figyelmet fordít egészségére: rendszeresen sportol, hidratál, és teljesen száműzte az életéből a műanyagot. A kubai-amerikai színésznő ezért is vállalta el a felkérést, mivel a FloeWater csomagolása végtelenszer újrahasznosítható, így segíthet megszabadulni a műanyag palackoktól.
A FloeWater egyedülálló szűrési technológiával készült ivóvíz, amely a világ legnépszerűbb fogyasztásra kész (RTD, “ready-to-drink”) ital kategóriájába tartozik. A márka egy korszakalkotó újítást is bevezetett a vízkezelés terén: a CrystalTower-eljárás segítségével egyedülállóan jól gazdálkodik a vízzel, amire eddig még nem volt példa.
“Az aludobozos FloeWater bevezetése az idei évünk egyik legizgalmasabb termékújítása, hiszen forradalmian új szűrési technológiát alkalmazunk, és az előrecsomagolt kiszerelésnek köszönhetően egy új kategóriába lépünk. Emellett egy valódi hollywoodi sztár, az elbűvölő Eva Mendes lett a márka arca“, nyilatkozta Popovics Adrienn a TV2-nek. A marketingigazgató hozzátette, hogy az ásványvíz végtelenszer újrahasznosítható, BPA-mentes belső bevonatú alumíniumdobozban lesz elérhető a boltokban június közepétől.