A Lidl Magyarország a fenntartható fogyasztás és táplálkozás elősegítése érdekében januártól megkezdte a sajátmárkás Vemondo márkanév alá tartozó vegán élelmiszerek árának csökkentését – írja a Márkamonitor. Az ígéretük szerint ugyanolyan kedvező áron kínálják a vegán termékeket, mint az állati eredetű megfelelőjüket.
A Lidl a mostani lépéssel szeretné könnyíteni a növényi alapú termékek elérhetőségét, és valódi választási lehetőséget kíván nyújtani a vásárlóknak árbeli különbségek nélkül. A vállalat azon dolgozik, hogy 2025-ig a tudatos és fenntartható életmódhoz a legjobb termékválasztékot kínálja vásárlóinak.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta, hogy eddig a vegán alternatív termékek jellemzően drágábbak voltak az élelmiszer-kiskereskedelemben, amin most a Lidl szeretne változtatni.
A csökkentett árú Vemondo kínálatunkban megtalálható többek között pizza, toastsonka, szendvicsfeltét, bio zabital, bio zabtejszín, vegangurt, és a pikáns vegán rudacska, a vegán burger, valamint a vegán lasagne is.
A Lidl még 2020-ban indította el saját vegán márkáját, a Vemondót azzal a céllal, hogy szélesebb alternatívát kínáljon a vegán, vegetáriánus és a növényi termékeket előnyben részesítő vásárlók számára. A vállalat tapasztalatai alapján hazánkban is egyre nagyobb kereslet mutatkozik a vegán termékek iránt, ezért folyamatosan növeli kínálatában a növényi eredetű termékek arányát.