Az ízek és a tudomány találkozása – így lehetne leírni a világ egyik legnagyobb sörkészítő vállalatának, a Heineken legújabb marketingfogását, amivel próbálják még jobban kielégíteni a vásárlói igényeket. A Design Taxi információi szerint az úgynevezett Heineken Choice névre hallgató kampány során a vásárlók ugyanis egy géntesztet is kapnak a kedvenc alkoholos italuk miatt.
A márka Andrew Shelling genetikussal együtt találta ki az ötletet, aminek a célja az, hogy a vásárlók megtalálják a hozzájuk legjobban passzoló sört.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A teszt során
azt mérik fel, hogy az alanyok mennyire éreznek erősen bizonyos ízeket és ez alapján ajánlanak nekik megfelelő alkoholos italt.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A portál információi szerint azokhoz, akiknél hirtelen erős keserű érzet alakul ki a nyelven, sokkal jobban passzol a Heineken Silver itala, ami egy lágyabb, kevésbé intenzív, kissé gyümölcsös sör. Azoknak viszont, akik alig éreznek bármit a teszt során, a Heineken Original verzióját ajánlják, ami egy hamisítatlan, erős utóízű ital. A teszteket természetesen szeretnék a nagyközönség számára is elérhetővé tenni, de egyelőre csak az új-zélandi Aucklandban osztogatják őket a kijelölt bárokban.