Egy evőeszköztartót vitt vissza az egyik vásárló a budapesti, Örs vezér téri IKEA-ba. Mivel az ügyfélszolgálaton sokat kellett várni, a férfi felvett egy telefonhívást, de amikor sorra került, türelmet kért a hívótól, amíg az áruház munkatársával megbeszélte, hogy mit szeretne, és hogyan kéri a visszatérítést – idézte fel az esetet a 24.hu.
Mint írják, az ügyintézőt bosszanthatta, hogy a férfi telefonnal a kezében lépett a pulthoz, a reklamáló ugyanis otthon vette észre, hogy a visszáru-bizonylaton a vevő neve helyett a “telefonáló f*sz” megnevezés szerepelt.
“Két hete folyamatosan nyomtam, aztán kicsit elszakadt a cérna. Nyilván nem így kellett volna reagálni” – szabadkozott az azóta elbocsátott dolgozó a Balázsék című rádióműsorban. A férfi ugyanakkor azt is elmondta, hogy a vevő köszönés nélkül dobta le a 395 forintos evőeszköztartót a blokkal együtt a pultra, azt sem közölt, mit szeretne kérni.
Az ügyfélszolgálatos elárulta: nagyon korrekt volt vele az IKEA, és megérti, hogy a cég nem dönthetett másként, minthogy elbocsátja őt, mivel túl nagy sajtóvisszhangja volt az esetnek. “Nagyon köszönök nekik mindent, nagyon korrektek voltak velem, nagyon szerettem ott dolgozni, egy éve voltam ott” – mesélte a férfi.