A mesterséges intelligencia immár az életünk minden területén jelen van – olyannyira, hogy most már a Coca-Cola is ezzel a technológiával készítette el a legújabb termékét, a Y3000 névre hallgató kólát – írja a Design Taxi. A cég az utóbbi időben több nem mindennapi ízesítésű italt is a piacra dobott, mint például a “csillagfény” vagy az “álom” ízű kólák, de
a mostani az első, aminek a megalkotásában az MI segített.
A hírek szerint a Cola munkatársai egyetlen egyszerű kérdést tettek fel a mesterséges intelligenciának, mégpedig azt, hogy “milyen ízű lenne a jövő?” Az üdítő megalkotásánál természetesen szakemberek is részt vettek, sőt a rajongók segítségét is kikérték. A közös termék megalkotása során pedig nemcsak az íz volt fontos kérdés, de a színek, az illatok, a benyomások is – egyszóval a csomagoláson keresztül, a felhasznált színeken át mindent az alapján alakítottak ki, ahogy a mesterséges intelligencia elképzeli a jövőt.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
-Reméljük, hogy 3000-ben is ugyanannyira fontos és meghatározó lesz a Coca-Cola a világban, mint most. Hiszünk benne, hogy a jövőt mi alakítjuk és képesek vagyunk megmutatni, hogy mit hoz a holnap – áll a cég nyilatkozatában.