A 4iG a vállalatcsoport integrációjának felgyorsítására és márkaváltásra készül 2024-ben, emellett üzleti működési hatékonyságát is növelni kívánja. E célok megvalósítása érdekében jelentős nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező szakemberek kerülnek kulcspozícióba szeptember 1-től a vállalatcsoportnál – közölte a 4iG Nyrt. csütörtökön az MTI-vel.
A cég közleményéből kiderül, hogy a 4iG új kereskedelmi stratégiai igazgatója mától Mohamed ElSayad, akinek a feladata a cégcsoport hazai és nemzetközi távközlési vállalatainak kereskedelmi stratégiájának kialakítása, illetve a magyarországi márkaváltás levezénylése lesz.
Bár a cég hivatalosan még nem jelentette be, a Portfolio ElSayad életrajz- és feladatismertetőjéből arra a következtetésre jutott, hogy mivel két másik országban a vállalatnak már One néven fut a mobilszolgáltatása, nagy valószínűséggel
Magyarországon is One-ra keresztelik át a Vodafone-t.
Mint ismert, Albániában és Montenegróban is már One néven fut a cég mobilszolgáltatása.
A Budapesti Értéktőzsde prémium kategóriájában jegyzett, magyar többségi tulajdonú 4iG Nyrt. Magyarország és a nyugat-balkáni régió vezető távközlési és IT-csoportja, a tudásalapú, digitális gazdaság egyik vezető vállalata. A csoport folyamatosan bővíti szolgáltatásait, szakértelmét és portfólióját, hogy megfeleljen a távközlési és IT-piacok változásainak és igényeinek. A 4iG Csoport több mint 8000 munkavállalót foglalkoztat – olvasható a vállalat közleményében.