Mint korábban megírtuk, a napokban egyre többen jelezték a különböző közösségi oldalakon, hogy ugyan feladták a Vinted felületén eladott csomagjaikat, a Packeta csomagküldő szolgálat kézbesítette is a megrendeléseket, de egy hiba miatt az eladók nem kapják meg a pénzüket, sőt, a vevőknek legtöbb esetben a Vinted vissza is küldte az összeget – így sok esetben a vevőnél van a termék és már az arra eredetileg kifizetett összeg is.
A Vinted sajtóosztálya érdeklődésünkre most válaszolt, és levélben arról tájékoztatta a Startlapot, hogy sikerült azonosítaniuk egy műszaki hibát, amit hamarosan kijavítanak.
A platform elnézést kér a magyarországi felhasználóktól, és több lehetőséget is kínál a probléma kiküszöbölésére.
„Mindenekelőtt szeretnénk elnézést kérni azoktól a magyarországi Vinted felhasználóktól, akik egy átmeneti technikai hiba miatt bizonytalanságot tapasztaltak a tranzakciókból származó bevételeik kézhez kerülésével kapcsolatban” – kezdik a levélben.
„Keményen dolgozunk a helyzet megoldásán, a kiváltó okot már azonosítottuk és javítjuk. Szeretnénk minden felhasználót megnyugtatni, az érintettek bevétele biztonságban van, és amint a csapatunk megoldotta a problémát, minden tagnak frissülni fog a szállítási státusza, hogy megkapja a megfelelő kifizetéseket” – áll a közleményben, majd hozzáteszik, hogy néhány érintett esetén már frissült is a státusz.
„Az érintett tagok számára az alábbi lépéseket javasoljuk. Ha a tranzakciójukat még nem törölték, a tagnak meg kell várnia, amíg a csomagot kézbesítik. Az automatikus törlés le lett tiltva, így ezek a megrendelések nem lesznek automatikusan törölve. Amint kijavítjuk a hibát, a tagoknak a szokásos módon kell befejezniük a tranzakciót” – írják.
A másik megoldás arra szolgál, ha közben törölték a tranzakciót. A Vinted ebben az esetben arra kéri a felhasználókat, hogy vegyék fel a kapcsolatot a csapatukkal, amin keresztül tanácsot adnak majd a további teendőkről.