A vállalat az Aldi Süd csoport többi tagvállalatához hasonlóan a “Milfina” helyett a jövőben egységesített márkanév, a “Milsani” alatt forgalmazza a tejtermékeket, így megújul majd az árucikkek csomagolása is. A kizárólag magyar beszerzésből, magyar alap-, illetve nyersanyagokból készülő “Kokárdás” márka továbbra is elérhető lesz Magyarországon – olvasható az Aldi keddi közleményében.
A névváltoztatás, a tejtermékek új dizájnja, az egységes arculatú csomagolás bevezetése a termékek még könnyebb azonosítását szolgálja. A csomagoláson kívül nem változik sem a receptúra, sem a termékek beltartalma.
Kék, piros, fekete, lila
A tejek esetében a még könnyebb beazonosítás érdekében változni fog a termékek zsírszázalék szerinti színezése is: a jövőben a 1,5%-os kék, a 2,8%-os piros, a 3,5%-os pedig fekete színű lesz.
A laktózmentes tejtermékek is Milsani név alatt lesznek kaphatók; ez a laktózmentes tej a jövőben lila, míg a 3,5%-os laktózmentes tej fekete és lila színű dobozt kap.
Három termék, az UHT tejek közül a 2,8%-os Milsani és az 1,5%-os Kokárdás, ESL tej esetében a 2,8%-os Milsani dobozán pedig QR-kódot is találnak a vásárlók, amely beolvasva az Aldi honlapján található online szórólapra vezeti a vásárlót – írják a közleményükben.
A magyar beszerzésű Milsani tejtermékeket könnyű lesz felismerni, hiszen a csomagoláson a termék eredetére utaló nemzeti színű szalag mellett a már megszokott Magyar Termék, Hazai termék védjegyek jelölésekkel is megtalálhatók lesznek.
A Milsani márka mellett továbbra is elérhetők maradnak az Aldi által 2017 óta kínált, belépő árkategóriás Kokárdás márka termékei, amelyek kizárólag hazai tejből, magyar szállítók üzemeiben készülnek.
A márka egységesítésétől az Aldi költségcsökkentést vár, amit a termékek alacsonyabb ára is tükrözni fog.